Mai cikkemben a google kereső és a közösségi oldalak használatának fontosságáról szeretnék pár sort írni nektek. Ennek elsősorban az lenne a lényege, hogy kicsit kiemeljem, mennyire sokat adhat egy cég működéséhez, ha ezeket a felületeket marketing célra megfelelően kiaknázzuk.
Mind a két témában megtalálhatunk fizetős és úgymond ingyenes lehetőségeket, amiket megfelelően összehangolva, felépítve komoly mértékben növelhetjük piaci jelenlétünket.
A google kereső egyértelműen az egyik leggyakrabban használt keresőprogram az online világban, így azok a cégek, amik a számukra fontos kulcsszavakra az első oldalon, vagy akár az első pár helyen tudnak megjelenni, komoly előnyt szereznek a konkurenciával szemben.
Erre két lehetőségünk van. Az egyik a SEO szövegek írása, melynek lényege, hogy megfelelő módon felépített, adott kulcsszavakra kihegyezett szövegeket hozunk létre és jelenítünk meg oldalunkon, így a google érzékelni tudja, hogy a témában az adatforgalmunk a többiekéhez képest hol tart és elhelyezi azt a megfelelő helyen a rangsorban.
Ennél kicsit egyszerűbben kivitelezhető, bár oda is kell némi ismeret, a fizetős google words program, mely nem az adatforgalmat figyeli, szimplán hirdetéseket hoz létre a keresőkben, mellyel a mi oldalunkra irányítja a vásárlók figyelmét.
A közösségi oldalakon szintén a megfelelő összeállítású és legfőképpen folyamatos posztokkal tudjuk magunkat észrevehetőbbé tenni, illetve a közösség számára folyamatosan jelen lenni.
itt is van fizetett hirdetés, ami szintén nagy előnyt jelent, de érdemes ezt is és a google-t is erre szakosodott cégekre bízni, ha igazán komoly eredményt szeretnénk!
