A futurisztikus elképzeléseknek és jóslatoknak nem mindig kell hinni, ugyanis rengetegszer tévednek. Ha azonban azt halljuk, hogy a gépek átveszik az emberek szerepét a világban ne gondoljuk, hogy csak viccről van szó. A jelenlegi tendenciák azt mutatják, hogy a legtöbb hiba egy adott munkafolyamatban legnagyobb részt emberi hibából származik, nem a gépek hibájából. Így minden cég érdeke, hogy a lehető legtöbb folyamatot előre leprogramozott robotok végezzenek el. Nincs ez másként a marketing piacon se. Itt is vannak már próbálkozások és elég szép sikerek a robotok használatával például a vevőkkel való kapcsolattartás tekintetében. Ha egy cég nyitott az ilyen megoldásokra, akkor érdemes felvenni a kapcsolatot egy digitális reklámügynökség szakembereivel. A digitális ügynökségnél minden bizonnyal képben lesznek a legújabb elérhető fejlesztésekkel kapcsolatban. A digitális reklámügynökség feladata bemutatni a lehetőségeket az ügyfeleinek és bátorítani őket a bevezetésükre, mivel az új dolgok csak bizonyos ideig jelentenek versenyelőnyt, utána elvesztik ilyesfajta jelentőségüket. Bízzunk a digitális ügynökség embereiben, hiszen ez a munkájuk.
