A hagyományos bolti értékesítést mára kezdi kiszorítani az online vásárlás. Ennek több oka is van. Az egyik, hogy sokkal kisebb a fenntartási költsége, mint egy hagyományos boltnak, ezen kívül szinte az egész világon elérhetőek lesznek a termékek egy webshopon keresztül. Az első lépés a weboldal sikerének érdekében a keresőoptimalizálás. Ugyanis teljesen mindegy, hogy milyen terméket árulunk és mennyiért, ha senki nem talál rá az interneten a boltunkra. Ehhez a megfelelő marketing szakemberek először meghatározzák azokat a kulcsszavakat, amikkel érdemes foglalkozni és ezekben a találati lista élére kerülni. Ez már a keresőoptimalizálás első lépése. Ezután át kell vizsgálni a weboldal felépítését szerkezeti, technikai és tartalmi szempontból. De szerencsére ezt is a megfelelő szakemberek végzik el helyettünk. Ha minden beállítás megtörtént, el lehet kezdeni a különböző hirdetési lehetőségeket megvizsgálni és kiválasztani a leginkább kedvezőt. Sokaknak egyből a Facebook és Google hirdetések jutnak először eszükbe. Nem véletlenül, hiszen ez a két legnépszerűbb és legelterjedtebb online hirdetési forma Magyarországon. De persze ezen kívül azért sok más lehetőség is létezik.