Az online ügynökségek világa nagyon sokrétű és változatos, és mind a külföldi, mind a magyar reklámügynökségeknek sajátosságai vannak. Bár mindkét típusú online ügynökségnek az a célja, hogy hatékonyan és eredményesen segítsék az ügyfelek marketingtevékenységét, az eltérő kultúrák, üzleti szokások és piaci környezetek miatt vannak különbségek a külföldi és a magyar reklámügynökségek munkája között.
Az egyik legfontosabb különbség a külföldi és magyar reklámügynökségek között, az, az üzleti kultúra. A külföldi online ügynökségek általában több ügyféllel dolgoznak együtt, és nagyobb költségvetésből gazdálkodnak, ami nagyobb lehetőséget ad számukra a kreativitásra és az innovációra. Ezzel szemben a magyar reklámügynökségek általában kisebb ügyfélszámmal dolgoznak, és szűkös költségvetésből gazdálkodnak, ami korlátozza a lehetőségeiket. Ámde a tudás és a tapasztalat minden helyzetben ami malmunkra hajtja a vizet, hiszen a nagyobb tőkeráfordítás nem minden. Az állandó továbbképzések által olyan tudásra, ezáltal előnyre tehetnek szert a magyar reklámügynökségek, mely majd nehezen lesz csak behozható a külföldi online ügynökségek által.