Azáltal, hogy napról napra valami újdonságot találnak fel, az innováció pedig már napi szinten érezteti hatását, a legtöbb szakmában dolgozó ember számára fontos, hogy nyitott szemmel és füllel járjanak.
Hiszen, ha nem nyitnak mielőbb az újdonságokra és nem veszik fel az újítás fonalát, komoly lemaradásba kerülnek a konkurenciával szemben, mely akár végzetes is lehet. Ez vonatkozik a marketing szakmában dolgozókra is, akik számára fontos a reklámozás, a hirdetés készítés és egyéb marketing feladatok elvégzése. Azáltal, hogy ők a vállalatok háttérmunkásai, akik az értékesítés ösztönzésről gondolkodnak, muszáj az újításokra fókuszálni, hiszen nem csak az ő, hanem, ügyfeleik jövőbeni munkája is tőlük függ. Manapság már a reklámozás tekintetében is teljesen más szempontok szerint kell elvégezniük feladataikat, hiszen már nem csak a régen jól ismert televízió és rádió, valamint plakátok szolgálnak reklámozásra, hanem a mobilok, a tabletek és egyéb elektronikai eszközök is ugyanezt a célt szolgálják. Tehát új eszközök, új módszereket és lehetőségeket is jelentenek, a határ pedig a csillagos ég, az út végét pedig senki sem látja.