Reklámajándék

Reklámajándék, ami célba talál

Egy brandet felépíteni nem kicsi dolog. Ezért minden lehetőséget ki kell használni, hogy minden felületen hirdesse magát a cég.

Az egyik legkellemesebb formája ennek a reklámajándék lehet, amivel akár a munkatársakat, akár az ügyfeleket is meg lehet lepni. Amikor kiválasztja az emblémázandó ajándékdarabokat, akkor mindenképpen gondoljon arra, hogy milyen embereknek szánja ezt! Ne adja ugyanazt a fiatal irodai munkatársainak és az ötvenen túli ügyfeleinek! Eléggé kevés átfedés van közöttük, hiszen mások az igényeik és más dolgokat tartanak hasznosnak.

Amíg az egyiknek szuper praktikus reklámajándék a hordozható mobiltöltő, addig a másik beteszi a fiókba és el is felejti. Amíg az egyik naponta használja a logózott határidőnaplóját és kis számítógépét, addig a másik odaadja a gyereknek, hogy játsszon vele, mert ő már mindent az okostelefonján intéz. Lehet, hogy mindkét típusú reklámajándék ugyanannyiba kerül, mégsem lesz egyiknek se sikere, ha nem a megfelelő emberhez, illetve ügyfélkörhöz juttatja el azt.