Még mindig sokat lógunk a social média oldalakon

Bár úgy tűnhet, hogy az egyes közösségi oldalak látogatottsága némiképp megcsappant, azonban még mindig nagyon sok időt töltünk céltalan görgetéssel ezeken a platformokon. Unaloműzésként, utazás közben, otthon, de gyakran látni olyan társaságokat is, akik ahelyett, hogy egymással beszélgetnének és jól éreznék magukat a telefonjaikba vannak belemerülve. És valahol igen szomorú jelenség ez. A főbb közösségi oldalak gyakorlatilag az egész társadalmunkat lefedik. Hiszen az egész fiataloktól kezdve a nagyszülőkig szinte mindenki napi szinten használja valamelyik ilyen oldalt. Más az persze ha a social média oldalak napi szintű böngészése a munkánk részét képezi. A marketing szakemberek számára szinte kötelező, de a legtöbb vállalkozónak is muszáj időt töltenie ezeken a platformokon. Amíg régen a tévé volt a marketing szakemberek számára a fő hirdetési és reklámozási lehetőség, az online világ kiteljesedésével ma már a figyelem fókusza is az Internetre irányul. A digitális világban elköltött reklámköltségek szinte egyenes arányban növekedett az emberek ott eltöltött idejével, hiszen vállalkozóként a potenciális ügyfeleket ott tudjuk eredményesebben elérni és megszólítani. És amíg virágoznak ezek az oldalak, addig nem is várható változás, bár ki tudja, lehet hogy a jövőben az emberiség a rádió, tévé és Internet után kitalál valami egészen új és más felületet, vagy eszközt, amivel szórakoztathatja magát.