Digitalizált világ

A mai világról elmondhatjuk, hogy a teljes automatizáltság és digitalizáltság irányában halad. Ha csak az önvezető autókra gondolunk, ahol a sofőr nem is sofőr lesz, hanem csupán egy utas egy magától mozgó járműben, akkor érthető meg igazán a teljes automatizáltság. A marketing világa is efelé halad, hogy minél több mindent segítsen elkészíteni a számítógép és a különböző programok. Nyilván erre azért van igény és lehetőség, mert a marketing is jórészt ma már az interneten keresztül történik. Egy jól beállított Google hirdetéssel sokszor annyi ember lehet elérni, mint egy régi szórólapos megoldással. Az új igényekhez pedig új megoldások kellenek, amit a digitális ügynökség vagy digitális reklámügynökség szakemberei tudnak nyújtani. A digitális reklámügynökség alkalmazottaival szemben elvárás az online világ és a folyamatosan változó újdonságok ismerete. A digitális világban a változások egyik pillanatról a másikra történnek. Ami egyik nap még divatosnak számít, lehet, hogy 1 hónap múlva már idejétmúlt lesz és nem célszerű használni. A digitális ügynökség feladata ezeknek az állandóan frissülő trendeknek az ismerete és alkalmazása a legjobb tudásuk szerint.