A tökéletes reklámfogás

A hab betűk a modern világ cégérei.  Bár az elmúlt, már közel két évtizedben a fizikai világ kicsit háttérbe szorult a digitalizáció miatt, az elmúlt években újra kezd megerősödni az emberekben a kézzel fogható dolgok, a valóságba való visszatérés utáni vágy.
Ezt felismerve, a világ vezető cégei már évekkel ezelőtt, újra komoly hangsúlyt fektettek a fizikai megjelenésre, úgy, mint a hab betűk alkalmazására üzleteikben.
Gondoljuk csak végig! Minden nagyobb cég üzletében, valahol el van helyezve a cég logója habbetűből kialakítva, mely a modern világ cégéreként működik és profizmust mutat.
A habbetű valójában nem feltétlenül betű, lehet az valóban egy logó, vagy bármilyen jel, mellyel az adott cég egyszerű módon tudja magát kifejezni. A hab betűkből kialakított logók lényege, hogy ha az ember, akár csak a szeme sarkából is érzékeli az adott jelet, rögtön tudja, milyen cégről van szó, mert a három dimenziós, színes, sokszor bonyolult mintázatú, vagy pont hogy minimalista, letisztult formák, szinte beleégnek a tudatunkba.
A habbetű egy olyan reklámfogás, melyre minden magára adó cégnek szüksége van, mert profizmust sugall és felhívja magára a figyelmet, de közben egyáltalán nem zavaró.